چگونه کلمات کلیدی پولساز انتخاب کنیم
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه کلمات کلیدی گزینش کنیم ؟ سوالی که جواب آن هم برای سئو کاران هم برای مدیران سایت ها و هم برای کسب و کارهای آنلاین بسیار مهم می باشد . یافتن کلمات کلیدی و انتخاب بهترین کلمات کلیدی در سئو احد از مهم ترین مراحل سئو و بهینه سازی سایت می باشد و اگر این مرحله را درست اتمام ندهیم نزدیک تمام کوشش ما برای جذب کاربران هدفمند و مناسب برای کسب و کار بیهوده خواهد بود . برای گزینش واژه ها کلیدی سایت و گزینش کلمات کلیدی پسندیده شما باید نکاتی را رعایت کنید که بتواند شما را از دام چشم وهمچشمی با رقیبان سرسخت نجات دهد. برای گزینش واژه ها کلیدی سایت ما باید پارامترهای مختلفی را در عقیده بگیریم و بر پای بست، آنها واژه ها کلیدی مناسب برای سئو سایت را جمع آوری نماییم .

اگر می خواهید در تولید محتوا برای سایت بهترین نتیجه را بگیرید قطعا باید بدانید کاربران دنبال چه چیزی می گردند , چون هدف اصلی تولید درونمایه برای سایت جذب کاربر , تعامل با محتوا و در نهایت علاقه مند کردن کاربران به محصولات و خدمات سایت است . پس انتخاب واژه ها کلیدی در سئو و شیوه نگارش کلید واژه در مقاله زیاد بایسته است . برای اینکه بدانیم کاربران تعقیب چه چیزی هستند ؟ چگونه جستجوهایشان را انجام می دهند؟ برای برگزیدن کلمات کلیدی مناسب برای سایت ابتدا ما باید مفهوم دقیق کلمات کلیدی را درک نماییم تا بتوانیم بهترین واژه ها کلیدی برای سئو را گزینش کنیم .

ترتیب مطالب [پنهان کردن محتوا]

1 هدف از کلمات کلیدی چیست ؟
2 چرا باید تحقیقات واژه ها کلیدی در سئو را انجام دهیم ؟
3 چگونه کلمات کلیدی گزینش نماییم ؟
3.1 واژه کلیدی نیاز محور
3.2 کلمه ی کلیدی اطلاعاتی
3.3 واژه کلیدی محصول محور
4 تعلیم برگزیدن بهترین کلمات کلیدی در سئو
4.1 پیشنهاد کلمات کلیدی از مشتری شما
4.2 مفهوم Latent Semantic Indexing در سئو
4.3 رقیبان سایت شما چگونه عمل می کنند ؟
4.4 سختی واژه ها را بررسی کنید
4.5 محاسبه معضل واژه ها کلیدی سایت
5 روش انتخاب کلمات کلیدی پسندیده بر بنیاد لیست کلمات کلیدی
5.1 آنالیز کلمات کلیدی سایت با Google Trends
5.2 آنالیز کلمات کلیدی سایت با Keyword Planner
5.3 تحقیق بهترین کلمات کلیدی با ابزار KWFinder
5.4 نتیجه گیری
در این نوشتار منظور داریم به چهره مفصل در رابطه با گزینش واژه ها کلیدی در سئو گفتگو کنیم تا بتواند بهترین واژه ها کلیدی هدفمند و پولساز را برای بهینه سازی سایت خود و جذب کاربر هدفمند انتخاب کنید .این مقاله به شما کمک می کند لغایت به یک شخص چیره دست در یافتن کلمات کلیدی تبدیل شوید.

 

منظور از واژه ها کلیدی چیست ؟
کلیدی واژه ها واژه ها یا عباراتی هستند که مشخص می کنند کاربران چه چیزی را در موتوهای جستجو جستجو می کنند یا واژه ها و عبارتی هستند که یک جستار را توصیف می کنند که در اغلب موارد موضوع مورد اشاره موضوعی است که شما می خواهید درباره آن نوشتار ای بنویسید و آن را در سایت خویش منتشر کنید. یا به عبارتی بهتر می توانیم بگوییم کلید واژه ها یک پل میانی درونمایه سایت شما و مخاطبان هدف سایت شما هستند .لذا بسیار مهم است که بدانید کاربران اینترنت ریزبین به تعقیب چه چیزی هستند ؟ چه نوع کلمات یا عباراتی در پهنه کاری شما جستجو می کنند ؟ کدام یک از این واژه ها می تواند برای شما هدفمند و پولساز باشد ؟ و شما چگونه باید این واژه ها را تشخیص دهید و از آنها در سایت خود برای بهینه سازی سایت بهره‌گیری کنید؟

 

چرا باید تحقیقات واژه ها کلیدی در سئو را سپریدن دهیم ؟
همانطور که در بالا شاره شد کلید واژه ها کلمات و عبارتی هستند که کاربران آنها را در موتورهای جستجو سرچ می کنند و گوگل یا سایر موتورهای جستجو بر پای بست، واژها ی جستجو شده یک سری سایت را به جستجو کننده توصیه می دهد اما نکته ی مهم در این فرایند این است که ترتیب پیمان گیری این سایت ها در لیست گوگل یا صفحات گوگل را خویش گوگل مشخص می کند و این کاملا ارتباط به بهنیه سازی سایت دارد همچنین سختی کلمات کلیدی سایت پس شما نا خواسته وارد یک چشم وهمچشمی بزرگ با رقیبان پهنه ی کاری خویش می شوید و قصد اصلی سئو و بهینه سازی سایت نیز همین است , چگونه بهترین رتبه را کسب کنیم ؟ چگونه در صفحه اول گوگل باشیم ؟ چون صفحه اصلی گوگل بیشترین نرخ کلیک ها بر روی یک سایت را به خود گزین کردن می دهد اما بعضی وقت ها هم رقیبان سرسخت هستند و هم کلید واژها زیاد سخت ! بعد شما دربایستن به یک راهبرد خوب دارید که نخستین مرحله این استراتژی انتخاب کلمات کلیدی است.

بدون تحقیقات نمی توانید در رتبه های خوب گوگل پیمان بگیرید و چشم بسته هم نمی شود از جستجوی کاربران سر درآورد لذا باید در باره کلیدواژه ها و گزینش کلمات کلیدی برای سایت تحقیقات مفصل ای سپریدن دهیم این کار به ما کمک می کند واژه ها مناسب برای سئو را تشخیص دهیم و از همان ابتدای کار قدم های راستی برای بهینه سازی سایت بر داریم و راحتر کاربران هدفمند را جذب کنیم . توجه داشته باشید که اصلا مهم نیست شما چه کلماتی را حدس می زنید بلکه چیزی که کاربران در موتورهای جستجو می نویسند و جستجو می کنند مهم است و در ضمن اینکه خویش موتورهای جستجو چگونه کلمات را به هم ربط می دهند . خوب تا اینجا مفاهیم واژه ی کلیدی سایت و انگیزه ها تحقیقات واژه ها پسندیده برای سئو را درک کردید حال به سراغ مبحث اصلی مقاله می رویم نحوه انتخاب کلمات کلیدی پسندیده برای سئو سایت.

 

چگونه کلمات کلیدی گزینش کنیم ؟
قبل از برگزیدن واژه ها کلیدی سایت و اتمام هرگونه تحقیقات محیط این موضوع شما آغاز باید انواع واژه ها کلیدی را بشناسید و درک کنید که کاربران چه گونه واژه ها یا عبارتی را با چه هدفی جستجو می کنند زیرا مدل (اروپایی) های رفتاری کاربران در موتورهای جستجو نشانه می دهد که جستجوی کلمات کلیدی توسط کاربران در طول بازه های زمانی تغییرات زیادی کرده است که این جستار را با نمونه روشنگری خواهم داد ابتدا بپردازیم به گونه ها این کلمات :

کلمه کلیدی نیاز محور
کلمه کلیدی اطلاعاتی
کلمه کلیدی محصول محور

کلمه کلیدی نیاز محور
این نوع کلمات کلیدی بر پای بست، بیچارگی کاربران جستجو می شوند مهم ترین قصد از جستجوی این گونه کلمات در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو نزدیک بالای 90% تنها خرید محصول یا خدمات است . این نوع کلمات بیش از سه واژه می باشند و تقریبا حجم جستجوی پایینی دارند مثلا خرید لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل RA008 – A دلیل اصلی زیر بودن حجم جستجوی این گونه واژه ها دقیقا دربایستن محور بودن آنها است چون کسی که لپ تاب نمی خرد هیچ وقت کلمه ی لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل RA008 – A را جستجو نمی کند و این نوع کلمات فقط توسط خریداران راستین جستجو می شوند. پروا داشته باشید که علی رغم زیر بودن حجم جستجوی پایین این گونه واژه ها کلیدی در مورتورهای جستجو بیشترین نرخ تبدیل بازدیدکنندگان سایت به خریداران را این گونه واژه ها و عبارت ساختن می دهند.

 

کلمه ی کلیدی اطلاعاتی
این گونه واژه ها همانطور که از اسمشان پیداست اطلاعاتی هستند یعنی اطلاعاتی را محیط یک سوژه در گزین کردن کاربران قرار می دهند و عموما از یک یا دو کلمه برپایی می شوند مثلا فتوشاپ یا عکاسی پس زمانی که کاربران این گونه کلمات را در اینترنت جستجو می کنند هدفشان خرید محصول یا خدمات خاصی نیست صرفا به تعقیب اطلاعاتی محیط جستار هستند چه بسا بعدا بخواهند فتوشاپ یا عکاسی را یاد بگیریند ولی در حال حاضر هدفمند و پولساز نیستند! این نوع کلمات بیشترین حجم جستجو در اینترنت را در دامنه های ویژه به خویش اختصاص می هند و عموما در ابتدای پروژه های بیهنه سازی سایت انتخاب مناسبی نیستند!. چون نرخ تبدیل بسیار پایینی علی رغم حجم جستجوی بسیار بالا دارند و وانگهی به شدت رقابتی هستند و ریسک پذیری بالایی دارند و بردباری شکست پروژه های سئو با این نوع کلمات نزدیک بالای 90 درصد است . اگر هم بتوان در این گونه کلمات رتبه هایی احسان گرفت همانطور که گفتم چون هدفمند نیستند کم و بیش نرخ تبدیل خیلی پایینی خواهد داشت.

 

کلمه کلیدی فرآورده محور
این گونه واژه ها همانطور که از اسمشان پیداست محیط یک فرآورده اطلاعاتی را به کاربر می دهند و این یعنی وقتی کاربر می خواهد اطلاعاتی را پیرامون یک فرآورده به دست آورد عموما این نوع واژه ها را در موتورهای جستجو سرچ می کند در این گونه واژه ها کاربر می خواهد خرید کند ولی تصمیم قطعی برای خرید را نگرفته است این گونه کلمات بین دوتا چهار عبارت را شامل می شوند یک واژه ای نیستند! احتمالاً اغلب از چهار واژه باشند مثلا لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل RA008 – A همانطور که تماشا می کنید بیش از یک کلمه و حتی چهار کلمه است ولی فرآورده محور است. این گونه واژه ها عموما حائز نرخ تبدیل مناسبی نسب به کلمات اطلاعاتی هستند و تقریبا حجم مناسبی از جستجو را دارند نه اغلب نه کمتر نسبت به کلمات اطلاعاتی چه بسا نسبتی بین 1 به 4 یا 1/4 . با پروا به اینکه این گونه کلمات فرآورده محور هستند می توانند حجم مناسبی از بازدید کنند گان تقربا هدفمند وارد سایت کنند.

پس بر بنیاد ماهیت واژه ها کلیدی در سئو نخستینگی در بهینه سازی با کلمات احتیاج محور , فرآورده محور و در اخر اولویت با کلمات اطلاعاتی است . این فقط یک دسته بندی کلی از کلید وازه ها است . اینکه روش انتخاب کلمات کلیدی سایت یا نحوه قرار دادن واژه ها کلیدی در سایت چگونه باید باشد پیوستگی زیادی به پارامترهایی خواهد داشت که در پیوستگی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

اما چرا در انتخاب واژه ها کلیدی پسندیده برای سایت گفتم اولویت با واژه ها کلیدی دربایستن محور می باشد ؟ برای پاسخ به این سوال از مفهوم الگوهای رفتاری کاربران در جستجوی کلمات در موتورهای جستجو استفاده می نماییم پیش درآمد یک مثال را بررسی نماییم :

بر گردیم به ده لغایت 15 سنه پیش زمانی که برای اولین بار کلمه های مانند دانلود , نرم اسباب , فیلم توسط کاربران اینترنت در موتورهای جستجو جستجو شد . به شخصه به یاد دارم زمانی که می خواستم نرم افزارهایی را از اینترنت دانلود کنم فقط کلمه ی دانلود نرم انگیزه ها را در باکس جستجوی گوگل وارد می کردم و در سایت هایی که لیست می شدند به جستجو می پرداختم ولی نتایج نکویی را مشاهده نمی کردم چون تقریبا هم برای سایت ارائه دهنده هم برای گوگل درک مفهوم دانلود نرم انگیزه ها یک فهم بسیار کلی بود چه بسا من پیگیری نرم انگیزه ها دانلود بودم در آن موعد من هیچ دیدی نسب سئو و دانش موتورهای جستجو یا حتی شیوه عملکرد موتورهای جستجو نداشتم چون اصلا نمی دانستم سئو چیست ….

با پیوسته روند کم کم هم بنده هم به شکیبیدن بسیار تمامی کاربران اینترنت به جای جستجوی واژه ها دانلود (اطلاعاتی) , نرم انگیزه ها , فیلم , فتوشاپ و … کلماتی مثل دانلود نرم اسباب دانلود (تقریبا فرآورده محور ولی محصول رایگان) یا دانلود نرم اسباب دانلود منیجر(نیاز محور چون دققا مشخص است که کاربر به دنبال چه چیزی می گردد) جستجو کردیم و این روند همین نوع پیوسته داشت رفته رفته کاربران واژه ها کلیدی بلند ( Long Tail Keywords ) را جستجو می کردند و سئو کاران چیره دست نیز به این سوژه پی دستگیر و در انتخاب کلمات کلیدی سایت برای سئو دقت می کردند چون با گذشت موعد واژه ها کلیدی اطلاعاتی در سطوح بالای رقابت قرار می گرفتند و تقریبا به کلمات کلی تبدیل می شدند در عوض برای جذب کاربران هدفمند پیشه بر روی کلمات کلیدی فرآورده محور و دربایستن محور در پروانه شغل پیمان گرفت. حال ببینیم روند و نرخ تبدیل هر کدام از این نوع واژه ها چگونه است.

در این نمودار می خواهیم رقابت و نرخ تبدیل کلمات کلیدی در سئو سایت را بررسی کنیم و بر بنیاد نتیجه گیری از این دیاگرام بهترین واژه ها کلیدی سایت و کلمات کلیدی پسندیده را برگزیدن کنیم. بعد در بتدا به کالبدشناسی نمودار می پردازیم این نمودرا سعی دارد رابطه بین رقابت و نرخ تبدیل گونه ها کلمات کلیدی سایت را بررسی کند.

رقابت و نرخ تبدیل در کلمات کلیدی سایت
انتخاب واژه ها کلیدی , بهترین کلمات کلیدی , کلمات کلیدی مناسب
همانطور که در این انگاشت مشاهده ی می کنید سه گونه از کلمات کلیدی سایت بر اساس چشم وهمچشمی و نرخ تبدیل با هم برسی شده اند کلمه ای که بیشترین حجم جستجو را به خود اختصاص داده “دانلود” دارای رقابت بسیار فوقانی است و شروع پروژه سئو با این نوع کلمات اصلا مناسب نیست چون هم خرج زیاد زیادی احتیاج است هم اینکه اصلا مشخص نیست کاربر پیگیری دانلود چه چیزی است و در همه جزء کلمات کلیدی مناسب برای سئو کردن سایت نمی باشد زیرا ما می توانیم از کلمه ی دانلود در هر زمینه ای بهره‌گیری نماییم همچون دانلود نرم افزار , دانلود فیلم , دانلود اراده , پس این کلمه علاوه بر این که در بخش بندی واژه ها اطلاعاتی دسته بندی می شود حائز رقابت زیاد بالا نرخ تبدیل بسیار پایین می باشد و در بهینه سازی سایت جزء واژه ها سخت قرار دارد.

در اواسطه نمودار با کلمات کلیدی کم و بیش محصول محور مواجه می شویم همانطور که توضیح دادم این گونه کلمات بیش از یک واژه هستند و اصولا زمانی که کاربر این گونه کلمات را جستجو می کند هدف خریدن یک فرآورده یا خدمات است ولی هنوز تصمیم کاربر نهایی نشده است پس در این سرنوشت برای بالا بردن نرخ تبدیل به تکنیک های بازاریابی احتیاج خواهیم داشت که از حوصله این نوشتار بیرون است. همانطور که در دیاگرام مشاهده می شود این نوع واژه ها تقریبا نسبت به جستجوی عبارات 1 واژه ای حجم جستجوی پایینی دارند اما نرخ تبدیل اکثریت نسب به عبارات 1 واژه ای را به خود برگزیدن داده اند لذا رقابت در این نوع واژه ها به نسبت عبارات یک کلمه ای نزدیک ناچیز است و می تاب گفت در دسته واژه ها کلیدی مشکل و متوسط پیمان می گیرند انتخاب این نوع واژه ها در نخستینگی دوم قرار می گیرد و می توانند با اتمام فرایند بازاریابی نرخ تبدیل همه را افزایش دهند.

در انتهای نمودار همانطور که نگریستن می شود کاربران کاملا از عبارت توصیفی مشخص , هدفمند و دقیق برای رفع احتیاج خود کاربرد کرده اند این نوع واژه ها کلیدی در سئو دارای رقابت پایینی بود و باتوجه به حجم جستجوی کم نرخ تبدیل زیاد بالایی دارند همانند واژه “دانلود نرم افزار دانلود منیجر همراه با کرک” این نوع کلمات برای بهینه سازی سایت زیاد مناسب هستند چون حجم نکوداشتن از مشتریان و کاربران هدفمند را وارد سایت می کنند.

 

آموزش گزینش بهترین کلمات کلیدی در سئو
حال با پروا به مباحث بالا و اهمیت درجه سختی , چشم وهمچشمی , و نرخ تبدیل ما باید بهترین واژه ها کلیدی سایت را برای سئو گزینش نماییم که همانطور که قبلا اشاره کردم پارامترهای دیگری نیز در این باره دخیل می باشند که در این تقسیم به برسی آنها می پردازیم بعد پیش از اینکه لیست واژه ها کلیدی را درست نماییم اول این پارامترها رابرای گزینش واژه ها کلیدی سایت بررسی می کنیم.

پیشنهاد کلمات کلیدی از مشتری شما
مفهوم Latent Semantic Indexing در سئو
رقیبان سایت شما چگونه عمل می کنند ؟
سختی کلمات را رسیدگی کنید
محاسبه معضل کلمات کلیدی سایت
پیشنهاد واژه ها کلیدی از مشتری شما
یک پارامتر بسیار مهم که در همان ابتدای تحقیق کلمات کلیدی باید به آن توجه کنید کلماتی هستند که مشتری شما رهنمود می دهد بی گمان او حوزه ی کار خود را بهتر از شما می شناسد و شما باید در تمام مراحل سئو این کلمات را در صورت امکان بر بنیاد مطالبی که گفته شد در عقیده بگیرید.کلماتی را که کارفرما رهنمود می دهد باید در الویت قرار دهید ولی الزاما نباید روی آن ها کار کنید چون کارفرما از نگرش شخصی خویش این کلما را پیشنهاد می دهد و احتمالاً هیچ گونه دیدی نسبت به الگوهای رفتاری کاربران در جستجوی واژه ها نداشته باشد و همانطور که گفتم اصلا مهم نیست شما در باره کلمات کلیدی چگونه فکر می کنید مهم این است کاربران هدفمند به دنبال چه چیزی هستد.

شما باید تمامی این موارد را در آغاز و پیش از اتمام فرایند های سئو و بیهنه سازی به کارفرما ی خود توضییح دهید و در مرحله تحقیق کلمات کلیدی کلمات نهایی را تعیین کنید و برای سئو ردن انها برنامه اجرایی خویش را زمانبندی کنید . اگر هم واژه ها کلیدی کارفرما پسندیده بود که باید آنها را نیز در فهرست واژه ها کلیدی سایت قرار دهید در غیر این صورت موارد را روشنگری داده و ریسک پذیری و کاستی کلمات را به کارفرما روشنگری دهید لغایت با مسئولیت خویش پیشه سئو روی این گونه واژه ها را تایید کند.

 

چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنیم؟

مفهوم Latent Semantic Indexing در سئو
برای اینکه مفهوم lsi در سئو را برای برگزیدن کلمات کلیدی مناسب بهتر درک کنید با یک مثال این مورد را روشنگری می دهم فیلم “تایتانیک ” را در عقیده بگیرید اگر بخواهیم در رابطه با فیلم تایتانیک یک درونمایه در سایت منتشر کنیم چگونه می توانیم lsi برای این درونمایه در عقیده بگیریم . پیش درآمد باید مفهوم lsi در سئو را بدانیم :

LSI یک ذیل گردآور سیستمی در الگوریتم موتور جستجو می باشد که به موتور جستجو این امکان را می دهد تا درک بهتری از سوژه صفحات سایت پیدا کند.توجه کنید که LSI فقط یک پایین سیستم است و همه الگوریتم های موتور جستجو برای تشخیص ارتباطات معنایی واژه ها در LSI خلاصه نمی شوند. حال با توجه به این تعریف این الگوریتم به گوگل کمک می کند که دقیقا متوجه شود که قصد کاربر از جستجوی واژه تایتانیک مثلا کشتی تایتانیک است یا فیلم تایتانیک در درستی LSI اغلب بر روری مفهوم کلمه کلیدی اصلی تمر کز می کند نه عین عبارت کلیدی. برای اینکه بتوانیم این مفهوم را در بین واژه ها کلیدی سایت برای تولید درونمایه استفاده نماییم بهتر است در محتوای خویش از LSI واژه ها کلیدی پسندیده نیز کاربرد کنیم.مثلا می توانیم بخشی از مقاله را اینگونه بنویسم با پروا به اینکه جستار محتوا فیلم تایتانیک است:

فیلم تایتانیک در سنه …. توسط کارگردان فیلم سینمایی …. اهل…. در مدت… ساخته شد. بازیرگران فیلم تایتانیک آقای….. و خانم…. دارای سابقه…. دربازیگری….بوده اند…. و به همین شکل ماهیت محتوا بر بنیاد LSI ها به گوگل می فهماند که این محتوا در مورد فیلم تایتانیک است نه کشتی تایتانیک!!! اما چگونه LSI را پیدا کنیم .همانطورکه گفتم LSI ها بر بنیاد همه کلمات کلیدی در سایت پیشه می کنند و شما پس استخراج واژه ها کلیدی مناسب برای سایت باید این کلمات را با LSI ها مقایسه کنید الی بتوانید به یک ترکیب خوب از واژه ها برسید. انحاء و ابزارهای مناسبی برای یافتن واژه ها کلیدی LSI هستی دارد که دو مثال ازآنها را که بهتر و کامل تر هستند را خدمت شما معرفی می کنم.

اولین و بهترین افزار خود گوگل است ما با این مثال “روتوش تصویر درفتوشاپ” این مبحث را ادامه می دهیم اگر شما عبارت “روتوش تصویر درفتوشاپ” را در سرچ باکس گوگل تایپ کنید به صورت خودکار گوگل یکسری واژه یا عبارت به شما رهنمود می دهد که همگی آنها عبارات توصیفی کلمه ای هستند که در گوگل جستجو کرده اید بر اساس تصویر زیر.

انتخاب کلمات کلیدی lsi
کلمات کليدي مثل هم
همانطور که در تصویر تماشا می کنید علاوه بر روتوش تصویر درفتوشاپ که واژه مورد جستجو می باشد عبارات توصیفی هدفمند تری نیز گوگل رهنمود می دهد که بهتر است از این ها نیز در کلمات کلیدی سایت بهره‌گیری شود تا لیست کلمات کلیدی بهتر و با کیفیت تر شود. در زیر نتایج در گوگل نیز عباراتی در پایین نمایش دیتا می شوند که همان مفهوم مورد بررسی را دارند.

ابزار LSI Graph یک افزار مجانی واژه ها کلیدی LSI است که برای کمک به معرفی واژگان پیوسته برای استفاده در سئو سایت طراحی شده است. نحوه پیشه با این آلت بسیار ساده است و از واژه ها و عبارات فارسی نیز پشتیبانی می کند عبارات خویش را در باکس جستجو نوشته و جستجو را شروع کنید استفاده از این ابزار محدودیت دارد اما با همان محدودیت نیز جوابگوی بیچارگی ما ایرانی ها است محدودیتش هم تعداد دفعات استفاده در روز است!!

LSI Graph دست موزه مجانی کلمات کلیدی LSI

 

بر اساس ماهیت تصویر کاملا روش استفاده از این ابزار مشخص است. ما برای تمامی واژه ها کلیدی که در سرانجام گزینش خواهیم کرد در حین نوشتن مقاله یا محتوا از کلمات کلیدی LSI نیز کاربرد می کنیم چون گوگل و سایر موتورهای جستجو علاوه بر در نظر دریافت واژه ها کلیدی پسندیده مفاهیم مربوط به کلمات کلیدی را هم در عقیده می گیرند.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: